..

Jag trodde aldrig att det skulle göra så ont att förlora än nära vän. Jag tror inte du förstod vad du verkligen var för mig. Du tror bara att jag "använde" dig till olika saker, att jag inte ens brydde mig om dig. Jag vet hur jobbigt det måste ha varit för dig för jag har varit där själv. Men den var inte så lätt för mig heller. Du var min bästa vän och jag betydde en hel del för mig, jag tänker ofta på dig och våra underbara minnen tillsammans, så mycket som vi skrattat tillsammans, alla gånger du funnits för mig när jag varit ledsen. Jag vet att jag gjorde fel. Men ibland måste man bita ihop och förlåta sina vänners misstag. Jag önskar att inget av det här hände och att vi bara kan börja om från början och ha lika kul som vi alltid haft. Glömma allt skit runt om oss.

Jag älskar dig min vän.. glöm inte det..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0