here without you.

ändrade planer. Skulle igentligen till Bergnäset med ett gäng underbara tjejer och dela ut reklamblad. Men det blev inställt pga det dåliga vädret. I stället skulle jag gå på fotbollsträningen men det hann jag inte eftersom jag satt och åt middag 2 minuter före den började.. fail. Så kvällen har spenderats med engelska boken i nyllet. Kan typ alla glosor som vi har till på fredag. Har också gjort klart min bilduppg som ska vara inlämnad så snabbt som möjligt. Så får vell ta och lämna in den i morgon. Kommer också få veta mitt omdöme på min berättelse, spännande!
näe, nu ska ja hoppa in i duschen och sen ikväll blir det att se bigbrothers före jag dejtar kudden!
music in my ♥
love / s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0