du är så söt när du sover<3

tänkte bara skriva lite om igår. Det var friluftsdag på skolan så jag och några andra drog in till stan och åkte skridskor på isvägen till den där ön. Seriöst! i slutet trodde jag att jag skulle dö av sköldskada! Och sen på bussen satt en söt liten filur och slängde vatten i ansiktet på mig så  man såg ut som ett monster med all smink utkletat! For hem ett tag, sov lite. Sen for jag till bergnäset med mitt underbara basketlag och sprang o dela ut reklamblad.
just nu har jag so. sitter åh skriver om nå flygplansgrejjss. Spanska prov senare idag, får se hur det kommer att gå, satt uppe hela kvällen igår och pluggade spanska!   Hade väldigt ont i halsen när jag vaknade i morse så får se hur det blir med träningen ikväll. Om jag inte tränar så åker jag dit i alla fall. Måste fortsätta skriva nu. bye.
I love it♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0