GBBK - ÖIK

vaknade ganska sent i morse,  for till stan med mamma, köpte en jacka och en foundation, vet inte om jag ska har kvar jackan eller om jag ska lämna tbx den. Direkt när jag kom hem hoppade jag i matchkläderna och drog till sporthallen för att spela mot ÖIK. efter uppvärmningen kommer dommaren och säger att han inte vill att vi ska spela i den hallen eftersom det typ är ett hål i golvet under mattan. Efter typ en halvtimme kom dom och sa att vi skulle till björksgatans hall och spela. Hur som helst vann vi matchen ganska överlägset, dessutom är vi det enda laget i serien som har vunnit över dom,. bra jobbat tjejor ♥
kvällen spenderas med mammsen och systern framför tv:n. pusss.
jag älskar dej bby ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0