- i'm sorry

vill bara säga förlåt till min underbara föräldrar för allt dumt jag gjort, jag vet att ni alltid har velat mitt bästa. och så gör jag så här mot er.. ibland har ja undrat för mig själv om ni verkligen älskar mig efter som JAG tyckt att ni vart så stränga och arga på mig.. men jag har tänkt.. och kommit på att det är jag själv som är problemet.



vill oxå säga förlåt till alla mina vänner för att ja har varit så dryg.. det känns som om alla drar sig undan från mig hela tiden.. som om ja inte ens fanns på denna planet. men de är nog ja som är problemet där oxå..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju den finaste och sötaste och snällaste och har ett ett stort hjärta♥!.

2010-09-30 @ 20:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0