- I GIVE UP!

dålig uppdatering, men ja har inte tid att blogga. måste göra läxor och träna varje dag. så hinner inte blogga nästan nått.
men iaf så har vi cyklat till rutvik idag med klassen och 8a. vi ska göra nå "ekosystem" i no. min grupp hade kalhygge. vi plockade lite för lite saker. men det ska nog gå bra ändå! vi hade lunch och en lektion när vi kom hem därifrån. fick då sluta klockan 1. det är alltid bra (Y) 
efter skolan for jag hem till mig och emelie. vi bara pratade och gjorde lite annat. 
när hon får hem så har ja haft skrivkramp eftersom ja suttit åh gjort massa so! tp två kapitel? haade ju inge annat för mig. ska börja byta om och dra mig mot träningen nu! PUSSEN;*



du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0