BLATTARNA I SKOGEN!

Tjudeluuiie,  nu är klockan 03.34, och jag sitter här m sanna och sofia, på en madrass på golvet, i mitt rum ;)
nu ska vi leta efter den flygande skalbaggen som flög in i sannas huvud, (dumma den) och gå en sväng till blattarna i skogen, (hehöö, så kul man kan ha) det är väldigt varmt i mitt rum just nu, och sofia har ont i sina fötter, så vi kanske går ut och hoppar STUDSMATTA?! hahah ^^) jag vill ha en raggarballe med svängdörrar! *sanna skrattar* jag har även lärt dom små måsarna skånska och hur man går snyggt på en catwalk,
sen kom ....... ut ur skogen och sklrämde skiten ur oss!! hahah, ett meningslöst konstigt nattasuddarinlägg, men whaatävva, nu blev de så x') herråe nu ska vi gå till.... BLATTARNA I SKOOGEN!!
/ALICE :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0