cry without tears.

förlåt för allt, jag känner mig så? fake? Hur kunde ja gööra så mot er? mot mig själv? Allt jag hade är borta, rasat ihop till en hög som kommmer bli svår o bygga upp utan er. Jag förstår vad ni tycker o tänker om mig. Har inte vart mig själv på sista tiden.. svikit många förtroenden.. Jag vet inte? men verkar som ja svek den som ja som mest vill ska leva i mitt hjärta... Jag vet inte riktigt vad jah har gjort.. Vi tappade kontakten.. o de slutade så här. Vill bara få tillbak allt. Kunna tänka på alla minnen utan att börja grååta. Jag träffade nytt folk.. Folk som jag har kul m och vill umgås med.. Men jag har aldrig haft lika kul med dom som jag haft med er. Jag försöker se glad ut.. Men de går inte när det gör så ont innombords. Ni fanns för mig en gång i tiden, Jag gjorde allt för att finnas för er oxå.. Men de räkte inte.. så förlåt. Hoppas det blir som förr snart. jag saknar er. (L) puss från eran sanna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-03 @ 00:43:29
Postat av: aminda

finns för dig <3

2010-03-03 @ 16:39:25
Postat av: loww.

du vet att jag alltid finns, och jag har aldrig lämnat dig <3 Jag kommer hjälpa dig att bygga upp allt du hade, kommer alltid stå vid din sida ;)

2010-03-03 @ 18:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0