- trög

har inte upptaderat så mycket på sista tiden, har verken haft tid lr lust -.- men ska nog försöka uppdatera lite oftare nu! skolan idag har vart helt okej. har temadagar så jobbar i bilden hela dagen! fick träffa min efterlängtade sexiga man idag! kan bara säga en sak JAG SAKNAR DEJ! och inte blire bättre av att du åker te sthlm i en vecka ;O aja, vi får höras på teleffon!:)har spenderat den största dagen m Emelie,Rebecka,Sofia,Alice,Viktor och Antton!:) vill bara sääga att ni är UNDERBARA!! ni är några av de få som får mig att le på riktiigt!! ily<3
ikv blire ååh va m sooofffiiipottt ååh lööövet !':) <33
ska vell bah ta de luuugnt ;) <3
pussstjaao!!
ps, du är min bitch! och inget ska få sära på oss igen, älskar dej mitt hästbajs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0