never say never

NÅGON SOM:


Någon som förstår dig: emelie, malin K 
Någon som du saknar:
rebecka isaksson, johan R
Något som du längtar efter: PSG
Någon som du hatar: inga namn!-.-



VEM:


vem kramade dig senast: amanda sellberg tp
vem pussade dig senast: rebecka kanske ? 
vem ringde dig senast: anna lindqvist
vem ringde du senast: pappa 
vem var hemma hos dig senast: emme & antte 
vem var du hemma hos senast: anna L

vem låg du i sängen med senast: räknas tält ? isf, rebecka hammar, johanna F , amanda S , anna L .



HAR DU:


har du några kärleksproblem: ehm ja
har du ätit något idag: jies
har du pratat med någon idag: haha klart 
har du gråtit idag: näe
har du skrattat idag: näe


JAG:


är rädd för att bli övergiven: ibland.
sjunger i duschen: ne
är du en morgonperson: neej!
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan: shore
är kär i kärleken: hoff,, nee
skrattar åt mina egna skämt: kan vell hända
vill ha barn: näj
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: neej


HAR DU:


glasögon/linser: nee
piercingar: neee
syskon: jaa
jobb: skolan ? -.-
för många vänner: näe, men många
rymt hemifrån:
färgat håret: hahaha, jo!
bra självförtroende: neej


sagt "jag älskar dig" till någon: ehjo 
och menat det: jaaaaa
och inte menat det: säkert
gjort något olagligt: haha jo
somnat i skolan: haha jaa 
ett ben: neeej
Tappat bort mig i min hemstad: haha nee
sett en fallande stjärna och önskat mig något: yessss
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: aa
gjort något som jag lovat någon annan att inte göra:
smugit ut utan lov: yess
struntat i att dina föräldrar sagt att du ska hem: jo..
ljugit om var jag är för mina föräldrar: vem har inte ??
en hemlighet som ingen vet: jo, en hemlighet som ja haft sen ja var 6 ?
sovit en hel dag: klart 
somnat gråtande: många ggr




brukar du:


titta dej själv i spegeln: ja 
ha ångest: neeej?
drömma mardrömmar: jooopp
klä dig i svart: alltid typ
hata folk: ibland
lita på folk: njaa.. 


sista person:


sista personen som du sov med: många 
som fick dig att gråta: tp malin, haha men de var för att ja hade så kul åh tp asgarvvaa^^
du delade en dricka med: knr it ihåg ? 
skrek på dig: haah tp ingen ? 
du fick sms från: adam R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0