-

hej, har inte bloggat på ett tag men göra de nu, i fredags var jag på stranden med emme,anna.. och efter ett tag så kom marcus och leo oxå, leo den jäveln hade köpt tre annanaser:O och två pommmac ( stavning^^) haha han är ju knäpp, sen kom gurra oxå:) jag åh emme drog vid 11 före var så jäääävla kallt-.-
hon sov hos mig ^^)
lördag.
på lördag morgon drog vi in till stan, solade lite. och mamma&pappa jag vet att ni inte tkr att ja borde göra dt, men har redan gjort det 100ggr innan, såå.. ja. men iaf så gjorde vi de, duschade och fixade oss.. :) sen gick vi på stan ett litet tag, köptte lite saker lägger in bilder sen :)
sen drog vi hem till mig och käka snabbt.. sen blev de rutvik! :) Phett chill.
anton har ju en epa!:D så vi for ut m den.. efter vägen så fick den så klart slut batteri lr vafan de var. vi trodde de var bensin först, så jens fick kma m bensin^^men den gick ändå inte igång, så då kom han m startkablar. och då gick den igång :D:D på kvällen åkte ja bakom viktor på moppe te g-stad och hämta lite saker, emme & anton kom m epan :) skulle sova i tält såå hämtade lite saker  och for åh tanka. sen for vi till emme och satte upp tältet. vi for väg ett tag till. kom hem vid 1 ? sen så stannade dom hela natten tills klockan 09.00 på morgonen ;) åh enligt anton åh emme så stönar ja när ja sover ;) normalt!;)AHHAHAAH.
och nu ska ja snart på träning!:) HADE BÄÄÄSSCCHT!
emmes hund e phett sööt (L)
detta köpte jag .
blondering - parelle 89:-
foundation - h&m 135:-
mascara - h&m 115:-

Kommentarer
Postat av: flygen!

1.varför är jag en jävel?

2.det var 4 pineapples

3.det är inte kallt på sommarn-.-

4.hundar är fan inte söta!

2010-07-26 @ 02:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0