trööt.

hej, har just gjort läxor, har kommit fram till en sak , jag har typ skitlätt för o lära mig engelska ord. Aja vem bryr sig, iaf så har ja inte gjort mycket ida fick sluta tidigare från skolan om vi var snälla, o de va vi som vanliggt (A) haha. Jag och Emelie gick typ och köpte godis efter skolan. Sen gick vi tp hem till mig o var där i typ 10 min. Sen kom hennes pappa o hämta henne. Hade träning så hann inte vara m henne så läänge. Det är så länge sen ja va m min Emelie så dom där 10 minuterna betydde mycket ! (L). Sen när hon får så ville johan att ja skulle komma o gööra han sällskap tills hans buss gick så gjorde de då. Sen på träningen så var ja inte m kolla bara eller jag sköt på korgen m Lovisa som inte heller va m. Efter träningen så stannade ja Lovisa&Matilda och skööt på korgen , satte många treor (stolt.) Nu sitter ja tp o skriver och måste gå o städa mitt pissrum som ja lovat mamma min... <3.

Aja pusshej(L)


Jag hoppas verkligen inte att du blir/blev ledsen gumman för du betyder så jäävla mkt för mig (L)



ps. Sooooooofia sluta va sjuk det blir så tomt när du är borta/sjuk <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0