innebandy.

hejhej. sitter o nöter låten break your heart- Taio Cruz.  Den får mig o tänka på allt shiiet. Men iaf så ska ja snart dra te sporthallen o kolla när marcus spelar enligt han. Höhöhöhöh sitter ba o väntar på min käre dotter, sen ska vell sötEmelie oxå komma dit. Livisa skulle se nån match klockan fyra så får vell se om de blir o se den m henne, annars ska ja bara ta det lugnt med min kära dotter.


det här är en text som jag snart kan utantill.. har läst/skrivit den så många gånger <3 Den handlar om en person som betyder jävligt mkä för mig.


Jag kommer alltid finnas för dig, lika mycket som du finns för mig ! Det är dig jag lever för, dör du så dör jag med dig. Kommer alltid hålla om din hand hårt. Jag älskar hela dig, från botten till toppen ! Du är helt jävla underbar. Från första gången ja träffade dig så visste jag att du skulle ta stor plats i mitt hjärta. Allt jag ser och tänker på handlar alltid om dig ! Är du ledsen så är jag det, är du deprimerad så är jag oxå det. Sär du dig i armen så skär jag djupare !!! Allt jag vill är att du är min och att du mår bra! Du ska också vara lika lycklig som jag är när jag är med dig ! (L)  JR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0