basket.

hejhej , inte gjort så mkt idag. Var med min kära Beckan. Vi va tp bokade ? av makkan. skulle se nå jävla innebandymatcher. SötisenEmelie kom oxå dit. Efter ett tag så dök lillsoffan ocksså upp! Riktigt kul känns som om man inte träfffat skitungarna på flera år !!!
På kvällen så gick ja till sporthallen för att kolla när vi spelade träningsmatch! Vi spelade tp mot tanter?
Aja men kunde inte hålla mig så lånade syrrans skor o ett matchställ sen så var ja m dom två sista perioderna. Det var riktigt skönt o springa eftersom att ja inte tränat på en vecka på grund av ngt som ja inte vill ta upp!
Nu ska ja se vallander ? men min syster o min käääre mamma! ;)(L)
hade bra så länge puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0