6/1

tjjjú alla bloggvänner. hur är läget ??
haha jag mår skitbraaao. Ska berätta lite om igår dagen. Jag typ chillla hela dagen o på kvällen så for ja till plannja m Emme,Becko&Fia. Det var inte så stor mening att fara dit för dom ville åka hem efter halva och jag vile ju inte sitta där själv. Träffade många ja kände, t.ex , Emil,johannes,john,sebbe R,wille,Jonta,Hanna,Lisa, Aminda och nån mer kommer it på nån. Iaf så stod vi o frös och väntade på bussen. Plannja vann förresten med 10p XDD GRAAATTTTIIS TILL PLANNJA ;D
Typ efter det så for jag,Fia&Becko till Viktor N och såg på american pie m han o Patrik.
Nog om igår.
Idag ska jag vara m dom vanliga söööta töserna, vet inte vad vi ska göra bara chilla eller va m Anton St, han frågade men har inte frågat dom andra så får se vad dom säger. Emmme ville vell hitta på nå som vanligt så får vell se vad det blir o görra idag.:)
Ska gåå och gööra mig klar puss på er alla från en lycklig tjej :) <3





Var dig själv , alla andra finns redan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0