*

hejhej, inte skrvit på länge men iaf så har det inte hänt så mycket idag. Har tp bara varit i skolan fick tbx nå prov, spanskan blev 30/30 :D:D riktigt nöjd. Blev inte lika nöjd m matten, 13,5-_- ssen hare it hänt så mke mer. Ska på fotbollstränig ikväll. Ska bli skitkkull! Skönt o få komma igång m det. har basketmatch i morgon, men får se hure blir m den. Är ganska förkyld så får se vad som blir m det.


Jag är så less på dom som lägger sig i mitt liv. Jag gör vad fan jag vill med vem ja vill utan att alla ska hålla på o kommentera ena massa skit. Jag har tagit imot så mkt skit nu så ja orkar inte mer. Har svikit för måånga vänner pga av allt shiiet. aja ids it bry mig vad alla säger nå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0