;*

jag saknar mina vänner, jag saknar det, jag saknar fotbollen, jag saknar allt.
jag kan inte sluta tänka på saker och ting. kan inte bara utesluta alla mina tankar i huvudet. det snurrar dag som natt.
allt som har hänt. allt som jag har fått vart med om 2010. alla bra&glada minnen. alla sämre&ledsna minnen. mitt bästa minne är nog... hmm? kan inte peka ut ett, de är för många. jag har fått många nya vänner och förlorat en del av dem. jag har gjort en hel del dumma saker som jag har straffats för. t.ex rökt&druckit. jag har haft en del problem med min familj. det ja inte haft några problem med är mina vänner, dom som alltid finns för en, underbara människor. jag kan inte sätta ord för hur mkt ni betyder för mig. i love yoou guys.

ett meningslöst inlägg men whatever..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0