bilderna som jag lovat min kära emelie ;*

halsband - lindex                            halsband ur&penn ca.50kr
gina tricot. tre första från vänster fick ja i julklapp. den men vingen : 60kr trorja
mascara hm: 105 kr            puder: h&m
nattlinne: gina tricot
ur&penn 20kr
200 kr (julklapp)
osis dust it. (julklapp)
ögonskugga (julklapp)
hudprodukter (julklapp)
grå knappkofta - gina tricot 249kr (julklapp)
tubhalsdukar gina tricot ca 100kr/st    (julklappar)
tights bikbok  (julklapp)
pincett lindex 40kr
morgontoffler (julklapp)
stickad tröja gina tricot (julklapp)
tröja gina tricot 200kr tror jag ^^
tights gina tricot 149kr
munkjacka stadium 300kr
kofta gina tricot 200kr tror jag
tröja bikbok 150kr
parfym paris Hilton can can lindex 400 kr
navelpiercing 80kr ur&penn
sculcandy(stavning) hörlurar (julklapp)
film (julklapp)
presentkort 300 kr (julklapp)
presentkort 500kr (julklapp)
tre linnen (vit,grå,rosa) (julklapp)
morgonrock (julklapp)
presentkort 1000kr (julklapp)
basketstrumpor (julklappar)
det är en hel del till men ja pallar inte lägga ut mer -.-''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0