- guld!

har inte haft tid åh blogga i helgen eftersom att jag spelat luleå spelen! har haftt lite problem med att spela eftersom att ja har enorma skavsår på hälarna!
men här kmr iaf resultaten i alla matcher.

gammelstads if - clemensnäs 96 - 7-0
gammelstads if - fc norrsken 96 - 1-0
gammelstads if - alvik 95/96? - 0-0
gammelstads if - clemensnäs 95/94/93 ? - 4-0
gammelstads if - råneå if - 6-1

semi - gammelstads if - FC norrsken - 3-0 ?

finalen var grymt jämn mot clemensnäs 95/94/93... det slutade på straffar!  det stod lika trorja när ja skulle slå sista straffen! jag var så grymt nervös.. har kvar känslan! men ja gick bara fram dit och andades djupt.. kändes som om mitt hjärta slog volter! jag hade grymt tur! ja sköt, och målisen var på den. men så tur som ja hade så skarvade målisen in bollen i mål! kände hur glädjen spred sig i kroppen!
sen såg ja bara hur hela laget rusade mot mig och hoppa på mig !! hah, kändes som om ja blev mos! låg underst ju!(L)

vill bara sääga att tjejer ni är bääzzt! ni lyser fan upp mitt liv!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0