UH!

tjuue. har vart vaken hela nattten! inte sovit en blund ! har vart på UH hela natten tp.. övernattning (A) det var ett mirakel att jag fick.. :) iaf så kom johan till mig fööre det.. så vi åkte buss tsm in till stan. Hade jättekul.. fast de blev lite drama där i börrjan.. lite småtjafs bara.. men de löste vi (A) jag tog bussen hem tp kl.06.10 .. jag,marcus&johan for hem till matcus o tp däckade... mamma ringde o väckte mig tp en timme senare o tp.. KOM HEM O STÄDA! ja då vare bara o gå hem då..  sen tp vid 13.00 då gick ja tbx till marccus o va m bbooisen ett tag(A)
hur som helst har ja haft skitkul.. ska hem o käkaa.. pusstja!


Ni gjorde den sämsta kvällen ever till den bästa någonsin.. tack för att ni finnns :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0