happpyface!

fifan vilken jäävla underbar dag de va igår !! efter skolan gick jag&johan hem te mig. tp pratade bara. sen for vi till stan och han for hem te sin papi;)<3 då skyndade ja mig till shopping för attt möta sötnosarna Emelie,Rebecka&sosssso!
- vill bara att ni ska veta en sak! ni lyser upp mitt liv och det kommer ni alltid göra. älskar er obeskrivligt mke.. saknar minnerna m er! men det kommer nya! det lovar jag! <33

efter stan for vi tp hem och åt.. sen kom emme&beckan te migg. vi for te ica maxi och köpte goodiiiissh! beckan fick cykla på en cpcykel;) hahah de såg skitkul ut ! :) HAHA vet inte hur jag lyckades men köpte godis för jäääwla 40KR!!!!!!? AHHA  har tp hälften kvar! sen for ja beckan och emme runt och cyklade,, de slutade med att vi satte oss efter bilvägen och bara svamlade på! hahah.

THE TRE TATTERS!!!bästaa EVER! ;)

man tp frös ihjäl så vi for te migg o drack påskmust&käka goddiz! hann snacka om många minnen osså ;) myyyssig kväll. beckan for tp hem halv 11. så ja o emme fortsattte ligga o prata... vi hann prata om massorr innan hon skulle fara hem tp vid 11 ! fast man smsade med den lilla tokungen vid 00. ja då var hon ute m ante&gurra.. já hon e ju lite som hon är ;) <3<3<33 haha ja hade tp somnat!! var å jävla trött. jag gick o duscha sen la ja mig i sängen occh lyssna på musik... hannn tp lyssna på en låt så hade ja somnaT!:)

HAHA idag vet ja inte riktigt vad jag ska göra.. kanske blir o va m adam vid 6ttiden:) får se om de blir o va m nån mer ! :) <333


lite långt inlägg menmen! :) ska gitta nu! pussen ! ;***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0