<3

tjuee, igår var en toppen dag!  (: orkar inte skriva vad ja hade för mig men iaf så sov beckan hos mig... vi pratade i telefon&spelade kort.. tp chillade på bara. idag så vaknade vi sent? ör iaf senare än vanligt. vi tittade på två filmer.. HAhahahah tp LEJONKUNGEN 2 & SKOOOOBIDOO!! ;) ahahah lite larvigt men vi e ju lite töntiga vi. Hon for tp just hem. nu ska jag bara taggggaaa till ikväll! DÅ blir det FOOOOTBOLL!;)(L) och så bllire skola i morgggon! ;)

asssså fyfan vilket jävla toppenlov jag har haft! ;) beesta ever!

torsdag. chill.
fredag. marcus på dan.. Hannas stuga på kvällen.
lördag. Hannas stuga.. marcus&johan på kvällen.
söndag.hemma
måndag. beckan hela dan.. käkade pizza&skulle ha filmkväll men de blev inget.
tisdag. sova hos hanna.
onsdag. sova hos hanna.
torsdag.övernattning på uh.
fredag. marcus&johan.
lördag. arcus på dan.. marcus,johan&beckan på kvällen, beckan sov häärra;)
sönddag. beckan,film,träning :)
måndag, SKOOOOLA :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0