Tisdaag ;))

Hejjsan lång dag på skolan idag : (<3

vanliga lektioner, MA,SV,IDH,LU,SO,MU,SLÖJd.. allt var som vanligt utom att mina älsklingar emelie o tova inte var där :/<3

Emme är på sjuukhuset o tova är sjuk ; /<3
Jag ville inte sitta själv i skolan brukar sitta med emelie men idag satt ja med looovvisa:)(L)

Nu sitter jag här och trååkar framför datorn. ; )
inga läääxor idag (Y) tooppen!

Ikv blire o trääna , jäääteskojjigt:))

Vill gööra ngt åt mitt fula hår , de är typ grått:(
ska ja bleka dt elr färga de brunt tror de blir blekning : ) <3

Jag ska fråga om Margit min frisör kan bleka det billigt , hon brukade klippa mig förr innan hon öppnade eget, det är i stan men kmr it ihåg vad den heter :S<33

aja men ska gåå nu puss o kram alla läsare : )<33 


Kommentarer
Postat av: tova

Tkr du ska bleka håret :)

2009-11-04 @ 15:42:35
URL: http://towiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0