match m 94orna.

Hej , har just kommit hem från skolan, Tisdag är våran längsta dag:S<33
Vi har inga läxor tror jag, skönt!

jag ska snarrt mosa i mig lite palt, jag,micka,jeffe,hanna och lowwe ska spela match med 94orna mot vråken ikv i tunas sporthall,18,30 kom o kolla(Y).
Ella och amanda's spelar ju i de laget så de ska bli spännande o se hurde går. Håller tummarna på att vi vinner..



                                            du får mig att andas,kan inte leva utan dej <3 
                                                                           
                                puss o kram / kääära jag:)(L)                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0