månda:)

hejsan allihoopa :)

första dan i skolan sen lovet, tröttsamr o tråkigt :(<3

vi hade vanliga lektioner som vanligt, sv,no,so,lu,sp,bild:)

Roligaste lektionen var vell bilden,jag och några från klassen satt i grupprummet o lyssna på musik. jag o alice stod o dansa till beyonce-singel lady;)(L) skitskojjjjigt:)

efter skolan blev de o va m sööötbarnen emelie,tova o rebecka , vi gick hem till mig o såg på film(the perfekt man),


Tova hann vara vara med oss i tp 30 minuter sen fpr hon hem;)
Sedan for dom hem en efter en :).

Jag försöker fixa min header till bloggen men fattar typ inget så ja får vell ha den så här tråkkig://<3
aja kanske ber emme om hjälp lite senare ;)<3



puuuus o kram / sanna'A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0