Lördag<3

Hej allihop de blev o spela basket hela dagen idag, först spelade vi mot ängesbyn o vi krossa dom med ovanligt mke poäng.

Sen när vi spelat den matchen for ja o pappa o köpte en adidas munkjacka till Emmy, Min söta lillasyster fyller år idag. Gissa vad hon fick? En kamera snacka om att ja är avensjuck. o sen får hon en adidas munkjacka oxå. Aja jag får vell vänta till jul lr nå o se om jag får någon då:D
Emmy fick en som var lila med gröna armar:D

Senare på kvällen,spelade jag,lovisa,jennnifer och michaela en match med 94:orna.Det gick åt helvete.

Aja skulle igentligen gå på bio med emme,beckan,ante o tp gurra men matchen slutade 17.40 och filmen skulle typ börja 18.00. Jag ringde till Beckan och Emme men dom svarade inte. (:<3
Det får bli o gå på bio med dom någon annan gång:)
Jag vet inte om jag hade orkat änndå för jag är så jä*la trött och jag ska upp tidigt i morgon och spela match mot råneås 95:or:)

Ska gå och hitta på ngt med resten av familjen eller bara se på tv , men ska gå iaf puss på er alla / sanna'A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0