8/11-09

HEjsan allihop idag är de Söndag sista helgdagen:/<3
Aja jag började morgonen med att fira min syster i forskott med mamma för att vi är hos pappa när hon fyller år på riktigt:) Hon fick , pengar,prisentkort,slalomskidor,kläder och mycket mer :D<3

Sen vid typ 1 var jag med min söööta vän emelie;)
Vi tp chillade gick till mig o åt tårta:D<3

Sen på kvällen blev de o träna lite bakset, vi körde inte så hårt för att vi hade match i morgon mot piteåå, vi ska krossa dom:)<3

Aja har inte så mkt mer o sääääga puss:)<3





Älskar dej gmn , fiinnns allltid här för dej lika mkt som du finns där för mig:)
Du ärr endast min och ingen kan ta dig ifrån mig,
du o ja hand i hand livet ut ?:)(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0