20/11

Hej aliihopa kom just hem från skolan. Det har varit vanliga lektiioner idag först hade vi spanska, ganska chill dära. Läraren blir aldrig sur så de e bara o prata på. Man lär sig ganska mycket också hon är då mkt bättre än Tito. Andra lektionen blev engelska. Vi hade till läxa att träna på en text. Vi fick sitta 4 och4 i varsitt rum. Jag satt med Rebecka,Emelie och Alice. Jag tyckte de gick bra o läsa för cecilia. Innan lunchen hade vi pissmatte. Det suger , tråkigt som fan, jag gjorde typ två tal den lektionen.Till lunch fick vi kebabgryta. Kött bitarna smakar skit men såsen är god till riset. Efter lunch blev det so. Vi hade läxa att ha en nyhet, men som vanligt så hade jag glömt det. På no:n så skulle vi vara klara med våra rapporter. Allt jag behövde göra var o skriva ut den. Sen fick ja göra lite roliga sakker med resten av alla som var klar. Som ni kanske märker så har jag tråkigt. därför så skriver ja om idag för ja har inget annat roligt o skriva om. ska gå till banken med mamma och foxa mitt legg. Sen ska vi gå på ica och hyra film och köpa godis.

I morgon blire nog att fara o se på hockey med Rebecka och Emelie jag vet inte om sofia ska med men de lät inte som om hon skulle de , ja får vell se :)




Det här är några saker som ja vill ha i julklapp;)



Puss o kram /sannnnnna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0