9/12

hej , vaknade tidigare idag än igår , hade jättemycket tid på mig att göra mig klar eftersom jag bara behöver gå till skolan´typ när de är 5 min kvar tills den börjar. Vanliga lektioer idag , no,en,sp,ma,mentorstid,ev. Roligast var Ev. Några killar kom från hk:n . Riktigt snygg var en av dem. Jag fick inte så mkt jobb mest prat. Jag är typ den som jobbar mins på bilden. Det ända jag fick gjort var en ritad ängel. Fick tillbak mattediagnosen. Ganska bra resultat för att va mig 23/31. Jag suger i matte men men....
När ja kom hem gjorde ja alla mina läxor. Vi ska göra nån so på datorn och det funkar inte på mig så får vell säga det till läraren i mrn. Sen har vi spanska frukter och grönsaker o nån text. Vi har matteprov om typ två dagar och ja ha inte pluggat nå så vi får vell se hur de går.

Efter middagen skule ja va med sofia men hon hade Svenskan kvar o skriva. Jag är typ klar men måste skriva lite till.

Jag vet inte vad jag ska göra ist. Imårrn ska jag Bleka håret. Typ äntligen orkar inte fixa mitt hår när det ser ut som ja vetefan.. så får vel se om de blir orange eller om de blir blont i morgon . Lägger in bild i morgon :) <3



Ska dra nu pussen:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0