25/12

Då var julen över för vissa, för mig fortsätter den hos pappsen.
På morgonen gjorde jag mig i ordning och när pappa kom och skulle hämta mig så började jag leta efter min 500lapp. Det slutade med att vi hittade den i pappersoperna. Mamma hade slängt kuveret i soperna. Aja när jag kom till pappsen så var det fullt hus.. Gustavs mormor och morfar, moster Cilla och min farmor var hos oss + att jag, emmy, Gustav , Ullis och pappa är ju också här så vi blir 9 st i vårt lilla hus, haha trevligt iaf. Igår var det min nördiga lillasyster som var tomten , idag ska det bli spännande/roligt o se när moster Cilla är jultomten. Det är många stora paket under granen. Tror att jag och Emmy får veta när och vart vi ska åka utomlands ikväll.
Dom typ sa till mig och Emmy, nu är resan och allt bookat och betalt och när vi frågade vars vi skulle åka så fick man världens sämsta svar: det säger jag inte!!?
vad fan är det för nån jä*la mobbing. NU har ja gått o grummlat på det jättelänge och har kommit fram till att vi kommer ffå veta det idag!
Hoppas det iaf. SKa typ gå och spela TP med allt folk nu., puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0